TOIMITUSEHDOT

TILAAMINEN

Tuotteiden tilaaminen tapahtuu verkkokaupan kautta siirtämällä tilattavat tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ne valitsemallaan maksutavalla.

Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen tai hänellä tulee olla tilaamiseen huoltajan lupa. Voit halutessasi kirjautua verkkokauppaan, jolloin asioiminen toimii jatkossa helpommin. Rekisteröityminen ei ole pakollista. Tarkistathan huolella että täyttämäsi yhteystiedot ovat oikein.

Tilauksen jälkeen sähköpostiin lähetetään automaattisesti tilausvahvistus. Mikäli et saa tilausvahvistusta tai sinulla on muita ongelmia, olethan yhteydessä sähköpostitse nappinja@gmail.com.

Kaikki hinnat sisältävät Suomessa voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Alennetut kankaat saattavat sisältää kakkoslaatua tai pieniä virheitä.

Mikäli tilauksessa on sekä ennakkotilattuja että varastossa olevia tuotteita, ne toimitetaan yhdellä kertaa. Asiakkaan toiveesta voimme laittaa varastossa olevat tuotteet etukäteen, mutta postituksesta veloitetaan postikulut.

Nappinjan kankaista saa valmistaa myyntiin tuotteita. Mikäli sinulla on ompelualan yritys, ota yhteyttä niin saat yritysalennusta verkkokaupasta.

Tilauksen muutoksista (esim. tilauksen peruuttaminen) veloitamme 5€ käsittelykulun.

Tilausten yhdistäminen:

Voit yhdistää uuden tilauksen edelliseen tilaukseen mikäli et ole vielä saanut ilmoitusta että tilaus on valmistunut, valitse tällöin kassalla toimitustavaksi lisätilaus. 

Jos tiedät etukäteen tekeväsi useampia tilauksia esim. haluat jättää paketin odottamaan uutuuksia ja arvioit tilaustesi ylittävän 100€, voit jo ensimmäisessä tilauksessa valita toimitustavaksi lisätilaus ja mainita kassalla tilauksen kommentit -kohdassa että lisätilauksia on tulossa.

Mikäli tilaukseen ei ole enää tulossa lisäyksiä, voit mainita kassalla että tilauksen saa lähettää. Toimitusvahvistuksen voi laittaa myös sähköpostitse: nappinja@gmail.com.

Liikaa maksettuja postikuluja ei hyvitetä jälkikäteen.

HUOM! Emme yhdistä eri henkilöiden tilauksia.

 

MAKSUTAVAT

Mikäli maksutavaksi on valittu käteinen, säilytämme tilauksia Tampereella 2kk ja Porissa 1kk, jonka jälkeen tuotteet laitetaan takaisin myyntiin (ellei toisin ole sovittu). Asiakas sitoutuu tilatessaan noutamaan tilauksensa annetussa ajassa.

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Maksutapoina on pankkien ja luottokorttien maksupainikkeet, Pivo, MobilePay sekä Op-, Mash- ja Jousto- laskuvaihtoehdot. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

 

TILAUSTEN TOIMITTAMINEN

Verkkokauppa laskee automaattisesti toimituskulut, ostoskorissa pääset näkemään toimituskulujen summan. Postikulut ovat pikkupaketille 4,50€ ja postipaketille 5,90€, yli 100€ ostoksiin toimituskulut on ilmaiset. Kaikki tilaukset lähetetään Postin kautta kolme kertaa viikossa (ma, ke ja pe).

Tilaukset toimitetaan kirjeenä, pikkupakettina tai postipakettina. Valitse toimitustavaksi nouto, mikäli haluat noutaa tilauksesi Porin tai Tampereen liikkeestä. Toimituskulut koskevat Suomen sisälle toimitettavia tilauksia, mikäli haluat tilata ulkomaille, otathan yhteyttä sähköpostilla nappinja@gmail.com

Mikäli tilaukselle on valittu nouto Tampereen myymälästä, mutta asiakas haluaakin tilauksen postitse, veloitamme tästä 10€ toimituskulun.

Kankaat ja ompelutarvikkeet lähetetään keskimäärin 7 arkipäivän sisällä, mikäli tilauksellasi on kiire, olethan aina yhteydessä sähköpostilla. Tällä hetkellä toimitusaika saattaa olla pidempi, jopa kaksi viikkoa. 

Nappinja myy sekä yksityisille että yrityksille, täytäthän yhteystietolomakkeen kohdassa “WHOLESALE” mikäli haluat tutustua yrityshintoihin.

 

VAIHTO JA PALAUTUS

Nappinjan tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Määrämittaan leikatuilla kankailla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta (ei koske virheellistä tuotetta). Otathan aina ennen palautusta yhteyttä sähköpostilla nappinja@gmail.com ja kerrot tarkemmat tiedot virheestä, kiitos.  Palautustilanteessa ensisijaisesti asiakas palauttaa virheellisen kankaan takaisin. Tämä tapahtuu siten että Nappinja lähettää asiakkaalle uuden kankaan mukana postituspussin ja pakettikortin. Mikäli asiakas ei ole tyytyväinen tuotteeseen ja haluaa palauttaa sen, asiakas maksaa palautuksesta aiheutuvat kulut.

On tärkeää että tarkistat tuotteet aina heti niiden saavuttua ja mittaat kankaat ennen pesua. Kankaan pesun tai leikkaamisen jälkeen on mahdotonta sanoa milloin virhe on tuotteeseen syntynyt eli näiden jälkeen vastuu siirtyy kuluttajalle. Myynnissä olevat kankaat voivat kutistua pesussa 3-10 %, huomioithan tämän tilausta tehdessäsi. Huomioithan myös, että tietokoneen näyttö saattaa vääristää kankaan värejä.

Monet kankaat revitään käytännöllisistä syistä ja tästä syystä reuna saattaa olla vino, huomioithan tämän kangasta tilatessa. Tummapohjaiset digitrikoot on painettu valkoiselle ja pesuissa saattaa nousta pintaan vaaleaa haituvaa. Valmiit vaatteet kannattaa pestä nurinpäin käännettynä 40 asteessa ja rumpukuivausta tulisi välttää.

 

Nappinja

Tampereen liike

Pispalan valtatie 54

33270 Tampere

050 5966734

Porin liike

Heinimaantie 1

28300 Pori

050 4367334

Yritys

Nappinjan käsityöt

y-tunnus 2519191-5

info@nappinja.fi 

Toimitusehdot

Tietosuojaseloste